madwomanwithabox: (Default)
  • 06:01 sponsored spn.tw/tkcPb Soccer, anyone? :P #ESP vs #POR in #wc2010! Don't miss it, come make a cool soccer video now! #
  • 09:37 @rogueapprentice If you still need a derby coach, Castle might be persuaded, if only to make sure Alexis doesn't get mauled. :P #
  • 09:56 @rogueapprentice Tread carefully. Castle is not only taking that as an invitation...he's pondering whistles a la Ken Tanaka from GLEE. :P #
  • 10:21 @rogueapprentice @leximun @ladyofbrileith God help us. *she said while Castle ran to the general store for a coach's whistle, Mal be damned* #
  • 10:51 @leximun *HUGGLES* Crap. I'm so sorry, babe. :( #
  • 10:53 @ChristianKane01 Top 5 articles of clothing you can slap an American flag motif on. :P #
  • 11:36 @rogueapprentice *Pets* #
  • 14:04 @ladyofbrileith Back away from the drama. Don't make me bust out the butterfly net. I WILL USE IT. ;p #
  • 14:12 @erinprewitt *gigglesnort* Here's one: her milkshake brings all the boys AND girls to the yard. #briaissexy #
  • 14:17 I smell Bria and candy... #briaissexy #
  • 14:51 @kaylamds You are not wrong. *THUD* #
  • 14:53 @kaylamds SRSLY. SO MUCH WANT. #
  • 14:56 @rogueapprentice I still say we tie down Hubby and whip him with a wet noodle. A BIG ONE. #
  • 14:57 @kaylamds He can bite my neck/investigate my paranormal phenomenon any old time. Yup. :P #
  • 18:47 @rogueapprentice ...OMFG I MAY DIE. *ROFL* #
  • 18:53 ...Cassie doesn't need to join the roller derby. Casting spells on her opponents would be bad. #heartsandminds #somehowthisisdamonsfault #
  • 20:01 @rogueapprentice *pets* *hands you a machete to tackle it* #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:45 @rogueapprentice *applauds your soapboxy goodness* Preach it, sister suffragette!! :P #
  • 09:46 G'morning. Status report: Bro's BFF's mom should be okay. Some broken bones, but she's gonna be all right. #
  • 10:20 @ladyofbrileith REpeat after me:Fuck. Them. Fuck them. There's NOTHING ON EARTH that says you should upset yourself to placate someone else. #
  • 10:30 @ladyofbrileith Not the case. The whole point of all this nonsense is to read stuff we like and avoid stuff we don't. Period. *cuddles* #
  • 10:47 @ladyofbrileith Wank is a two year old copying you: ignore it, and eventually it will go away. @viridian is right, you don't need this. #
  • 11:06 @ladyofbrileith Your greatest weakness is your awesome-osity. *hugs tighter* #
  • 11:16 @ladyofbrileith Operate far away from the drama, then g'home and REST, you. Don't make me slip you a mickey. *will DOO EET* *huggles* #
  • 12:01 Frank! Andrew! We can see you all! PARTY TIME! ;D (@andrewwk at stickam.com/andrewwk ) Live on Stickam, PARTY HARD! #
  • 12:01 Aside from WARPED, will you be playing in LA again any time soon? (@andrewwk at stickam.com/andrewwk ) Live on Stickam, PARTY HARD! #
  • 12:05 Missed you w/the Liberace piano...what was that like? (@andrewwk at stickam.com/andrewwk ) Live on Stickam, PARTY HARD! #
  • 13:02 @bonnoman ...you rule. On both fronts. :P #
  • 16:48 F.M.L. that is all. #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 20:34 LJ Smith needs to not write books. Rob AND Gabriel....gaaaah. Maybe Anna, too. Or Kaitlyn. *stabs self in face* #
  • 21:28 Prayers, people: My brother's BFF's mom was just in a car accident & airlifted to the hospital. #
  • 21:36 @kaylamds The hospital's a trauma center, and they only airlift critical patients. It's bad. #
  • 21:40 @kaylamds Thanks, babe, I appreciate it. #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:27 @ladyofbrileith HOME RULES! YOU RULE! WE ALL RULE!! *dances* #
  • 09:28 @leximun Feel better, babe!!! YOU HAVE TO BE WELL TO JOINT-CALL ME AND FLAIL WHEN KRIS AND YOU ARE OMG TOGETHAH. ;D #
  • 09:39 @ladyofbrileith You + home = BRIA, and WE LUV SUM BRIA!!! :p #
  • 10:35 @leximun *cuddles and pets your poor sore head* :( #
  • 11:20 @viridian Orange, maybe? Not super bright, but. Or maybe black. Go for broke with bumble bee. ;D #
  • 12:19 @rogueapprentice INORITE?!?! She and Evan need to get it over with and hook up already. Or make a buddy movie. Or SOMETHING. :P #
  • 12:24 @rogueapprentice ...I love you. *squeak* LOL OMG IF YOU PICKED HER UP, SHE SHOULD MEET CAIN. I DON'T KNOW HOW...BUT. *dies laughing* LOL #
  • 13:40 @viridian If it works, let me know. I could stand to throw one of my own. X( #
  • 13:49 @viridian I feel ya...that's why I tend to hate going to my aunt's. Same shit. #
  • 14:30 @rudycoby Are the DVD's only available with a purchase? #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:15 @steveaustinBSR I don't know if anyone's told you this...but your tweets kick more ass than you do. ;D #
  • 09:16 @leximun *pets you* Men are pigs. #
  • 09:17 @rogueapprentice You are made of win. Now, go forth and BE SCHOLASTICALLY AWESOME. :P #
  • 09:52 @rogueapprentice YOU RULE!!!! Congratulations!!! :D:D #
  • 12:39 @leximun Go in there, smack him upside the head, and walk out again. He deserves it. #
  • 14:02 @rogueapprentice Which fandom screwed which pooch this time? lol #
  • 14:08 @rogueapprentice ROFL!!! I'm so lost on SPN, I got too behind and gave up. :P What'd they do? #
  • 15:32 @Gibson90210 alice in chains!! #
  • 15:37 @SwagBucks TRINIDAD SILVA, UHF, 1989, Jay Levey #
  • 20:28 @rogueapprentice *pets him* :P #
  • 20:32 @rogueapprentice Mal should take him to the vampire bar, buy him a drink while he watches his sister work, then storm off at some point-- #
  • 20:33 @rogueapprentice --to find Inara at her Greek goddess temple and whisk her off to ravish her. THEN Simon can go mad. ;D #
  • 20:40 @rogueapprentice Mal huffs. After all, he WAS raised on a ranch. Near a town, WITH A GENERAL STORE. And leers at Inara. *joins facepalming* #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:09 @rogueapprentice You be heap big Jeopardy-esque champeen. Yuss. *nodnodnod* ;D #
  • 13:27 @rosemcgowan You have my deepest condolences, sweetie. Losing your furry children is never easy. *BIG HUGS* #
  • 15:30 @Gibson90210 SAINTS AND SINNERS #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:24 Didn't sleep, didn't eat, didn't take vitamins, can't start pills till Sunday...please. If you love me, shoot me. #
  • 11:14 @steveaustinBSR I LOVE that cover, seriously. You, my friend, RULE. ;D #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:12 @viridian Your mom sounds like my aunt. *comforts* #
  • 09:14 @leximun Hello, Lex. Meet Hot Boy. He likes you. Like Hot Boy, Lex. *runs away to SQUEAL SO LOUD for joo* ;D #
  • 09:40 @leximun Gad, if I only had a muse...that wasn't an OC...LOL! #
  • 10:43 @leximun I've been reading LJ Smith again. Don't tempt me. SRSLY...OMG DUDE, BTW? Alex should work for my guy Alva. :P #
  • 11:04 @leximun ...*grumbles & riffles through books* :P Alva runs the new paranormal research center. There's lots of books. Summer job, folks? :P #
  • 11:36 @zee_ali OMG *medieval-gasm* #
  • 12:29 @leximun ...spam, maybe? #
  • 13:00 @leximun Ignore, delete. Methinks spammer, ya. #
  • 15:32 @Gibson90210 DRUMS!! #
  • 15:35 @rogueapprentice ...yeah, Mal gives you cookies. *LOVES* LOL #
  • 20:41 @DonnieWahlberg I'm in for twugs, dude. Tonight, I could use some, it's been a particularly awful day. #
  • 20:43 I was feeling so much better. I felt NORMAL. Now I'm back to wishing I was dead. #
  • 20:47 @kaylamds No, it is definitely not. *hugs back* #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:36 Woke up feeling like crap. Am watching THE VAMPIRE DIARIES, finally. Time to locate Tylenol for headache, ya? Ya. #
  • 09:51 @rogueapprentice Castle still wants to drag her in there. *iz not LOL-ing at your slip, honest* *snigger* ;p #
  • 09:59 @rogueapprentice Fear not. It makes you absent-minded and charming in a ruffled sort of way. ;p #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 08:08 Today is fired, and all before 8 am. That's gotta be a record. #
  • 09:14 @leximun No. My dad's an asshole, I can't find the book I want to read, TIRED, and donut shop was out of my favorite donut. #
  • 09:14 @leximun I am also hormonal, I think, and have five days left of CRAP pills before I can start new, sane-making pills. #
  • 09:25 @leximun Pray the day goes quickly? This week's been dragging anyway. Then I can go home to bed. *huddles at desk* #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:33 @rogueapprentice Honey, don't worry. An A is an A, a score is a score. This shit is HARD. Go a little easier on yourself, WE L U! #
  • 10:47 ...someone will show up in H&M very soon. I won't say who, either. I'll just...let it happen. *iz evil* #
  • 11:26 @leximun OMG, DRAMA. SHE HAS IT. For Leo. It's a good thing she's alone. :P #
  • 12:15 @knightinqs *HUGS* My dad's the same. I feel your pain. #
  • 13:04 @rogueapprentice Do they ever stop playing naughty secretary? Jen, you bad girl. ;p Okay, I'll be good now. Promise. #
  • 13:43 @rogueapprentice Good Lord. It's bad when Seamus, not even in that verse, is encouraging this. He says Adam's a good influence. o.O :P #
  • 16:11 @viridian My life, as well. THEY MUST BE STALKING ME. *GASP* :P #
  • 21:34 @DonnieWahlberg DDUB! My baby bro's an LA boy, but a loyal Celtics fan. The loss has him real down, maybe a shoutout'll lift his spirits? #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:10 Doctor says I was on wrong pills. Switching to new ones. Meantime, Imma be over here...half asleep. #
  • 09:11 Doctor says I was on wrong pills. Switching to new ones. Meantime, Imma be over here...half asleep. Btw, morning. :p #
  • 09:11 And PS: why am I a zombie case when someone is MORE BOUNCY THAN GOD in my HEAD?!?! S' not fair. Really. #
  • 09:22 @rogueapprentice Medical terminology has been known to give you aneurysms. Least that's what my dad says. Yup. ;p #
  • 09:45 @rogueapprentice *pets you and feeds you cookies* WE LOVE YOU TOOOOOOO :P #
  • 11:20 @leximun Kiki. She may have been singing along and vamping to Adam Lambert fresh out of the shower this morning. *facepalm* #
  • 13:26 @leximun That would be worse. She'd start singing into a hairbrush, OMG. :P #
  • 13:36 Kiki: *beams and goes back to dancing around in her towel while her mun facepalms HARD* #
  • 14:03 @leximun Kiki gets shy and hides, but only 'cause Leo's a hottie. And now you must buzz me on IM when possible. *evil grin* #
  • 15:02 @leximun *crosses fingers* Have to go to my aunt's. Her net is down. X( But I WILL TRY OMG. :P #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:18 Doctor today. body is doing stuff that worries me/freaks me out. End result is a tired me. bleh. #
  • 09:36 @rogueapprentice *BIG FAT HUGS* ILU!!! *wishes shipping a cup of coffee in a box wouldn't be so messy...* #
  • 10:21 @zee_ali *inserts Tommy to make YOUR KITCHEN DISAPPEAR* :P #
  • 12:43 @rogueapprentice That tweet? Is one of 42 reasons why I love you unconditionally. #
  • 13:27 @leximun Anne says *swoon*. Yup. LOL #
  • 14:00 @leximun Is it spazzing with gleefulness in here, or is it just me? :P #
  • 22:05 @bonnoman Midori Sushi. 'Nuff said. SO good, though. #
  • 23:11 @bonnoman YECH! I've heard Todai sucks. Midori, I always swear I'll never do it again...then I do, and eat myself stupid. Goood times. :P #
  • 23:13 @knightinqs *hugs and sends lots of love?* #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)

  • 09:38 Cain...you CLOD. #facepalm #

Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 08:59 @rogueapprentice Like the man once said, "It's never enough, kid." :P #
  • 09:04 @rogueapprentice My boy, Mystery, he reaches out and grabs your hand if you stop. Then he pulls you back, nuzzles, purrs...it's lethal. LOL #
  • 09:09 @rogueapprentice LOL! Mystery's half blind, so he plays that card. Reaches out and goes "I NO CAN SEE! WHUR U B? I R PITIFUL, LUV ON ME!!" #
  • 09:10 @rogueapprentice And he won't jump down for food. EVER. If you pet him, he'll stay there FOREVER. He's a little boywhore. LOL! #
  • 11:41 #ad spn.tw/tfayx I'm SO entering this: win tickets to the premiere of the twilight saga ECLIPSE, in theaters/Imax on June 30!! #
  • 12:08 @jerryc_ferrara Welcome to Twitter, buddy!! Can't WAIT to see you again on ENTOURAGE!!! #
  • 13:45 @atrebunskaya Cost Plus is GREAT, so is Pier 1 Imports. #
  • 15:08 @AndrewWK 3, 42, and 6, because Friday is the 6th day of the week...PARTY DAY!!! #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:04 @rogueapprentice I'm lucky. I have my own office, I can tag smut at will. :P #
  • 09:07 @rogueapprentice *nodnod* It can be here, too. My office doubles as a showroom, but I can always see my boss coming and switch windows. LOL #
  • 09:12 @rogueapprentice 'Tis! :P #
  • 10:52 @rogueapprentice Who's bad? YOU BAD!! Go-Aaamber, it's your birthday, go-Aaaamber, get busy...:P #
  • 11:12 @viridian Breathe, babe. You can kick all their butts. SING, DAMN YOU!!! ;D #
  • 11:17 @viridian There is a fine line between excitement and fear. Find it, and stay on the excited side. You? Will OWN this, babe. *cheers you on* #
  • 11:52 @rogueapprentice Dude, you *killed* it. A few tears are totally justified, you crammed and you SCORED! *huggles* #
  • 15:07 @viridian You're NOT alone. Somehow, my joints always hurt worse in summer. But it's also HUMID here. #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)

  • 11:41 @joeymcintyre You and my baby bro...LA boy with his heart in Boston. GO CELTICS!! *hides from the Lakers fans* :P #

Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 09:04 @knightinqs *pets?* #
  • 09:05 @ladyofbrileith Yay for possible eating! *huggles* #
  • 09:13 @rogueapprentice Ooooh, neat! *yes, is a freak, BUT YOU LOVE ME FOR IT* LOL #
  • 09:22 @rogueapprentice I think I know that picture...I LOVE IT!! LOL And the idea is just mindblowing. School's coooooool. :P #
  • 09:43 @knightinqs He's the Prince of F-n Darkness. BLACK MAGIC IS AT WORK HERE. :P #
  • 09:48 @rogueapprentice ...is it wrong that I kind of love how badly Mal will take that? I AM EVIL!!!!!! #
  • 09:53 @rogueapprentice She's been cavorting with Castle and still doesn't luff him, so he's cranky. Ignore him. *nodnodnod* :P #
  • 09:59 @rogueapprentice Stubborn man is stubborn & blinded by jealousy. But now he runs a general store, so OMG RESPECTABLE!! NOW SHE LUFF HIM! :P #
  • 10:30 #ad spn.tw/tfayx Imma enter this one: win tickets to the premiere of the twilight saga ECLIPSE, in theaters/Imax on June 30!! #
  • 11:36 I'm in this Twitter Contest! The Oracle CD/DVD Prize Pack ! twtaway.com/zsgqvj #oracleprizepack #twtaway #
  • 12:06 I'm just gonna go over here and...do nothing. Then maybe I can't screw up and hurt someone. #
  • 13:08 @knightinqs THE LOVE I HAVE FOR THIS SHOW. OH MY GOD. *flail* :P #
  • 13:23 @knightinqs Even my aunt loves this show. I has a Hardison and an Eliot. One more season, and I'll have a freakin' Nathan I'm sure of it.LOL #
  • 13:29 @knightinqs I have journals for both of mine, skeletal though. One day, our muses should meet. YES THEY SHOULD. #
  • 13:34 @lollobrigida @knightinqs I need more time to keep up there, DAMN IT. #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 00:00 @ladyofbrileith *pets you* *feels your shippy pain* #
  • 00:02 @lollobrigida HEE! 'Twas a Shrek Twinkie with green filling. But still, I RULE. :P #
  • 09:11 @rogueapprentice No head splodey!!! I FORBID IT!!! *feeds you advil* #
  • 09:24 @rogueapprentice Best things are best, yesh. :P #
  • 09:49 @rogueapprentice May not help that most of Bee's compatriots can do the same/equally cool stuff? LOL #
  • 11:29 @rockpitlive I thought they were AMAZING. They gave the hardcore fans something to get them through until the album...THANK YOU!!! #
  • 13:01 @leximun Be right there...where the hell's my superman cape?!?!... #
  • 13:17 @rogueapprentice Welcome to feline ownership. Just wait until it's underwear, and not pants. LOL! #
  • 13:34 @rogueapprentice Oh! Dude, my Silky Bubba does that. :P #
  • 15:02 @Godsmack_Music ME!!!!!!!!!! #
Automatically shipped by LoudTwitter
madwomanwithabox: (Default)
  • 13:35 I am eating a green twinkie. I RULE. #
  • 17:10 @ladyofbrileith *pets* We loooooove youuuuuuuuu...:) #
Automatically shipped by LoudTwitter

Profile

madwomanwithabox: (Default)
madwomanwithabox

March 2015

S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
222324 25262728
293031    

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 21st, 2017 12:48 am
Powered by Dreamwidth Studios